Ofte stillede spørgsmål

Få svar på de oftest stillede spørgsmål her på siden.

Hvor hurtigt kan jeg have min pakke, hvis jeg bestiller i dag?

Vi bestræber os på at behandle alle ordre samme dag som de bliver modtaget. Afhængig af lagerstatus og tilgængelighed, tilstræber vi os, at du har modtaget din pakke indenfor 1-5 hverdage. Dog er dette vejledende og kan derfor fraviges. 

 

Hvor meget koster levering?

Leveringspris afhænger af den bestilte ordres størrelse. Levering af vinflasker vil f.eks. have en højere leveringspris, da dette ses som en skrøbelig og tung vare. Gennemsnitsleveringsprisen ligger på 54,50,- kr. + moms. 
Vælger du afhentning på vores adresse er der ingen fragtomkostninger. 
På nuværende tidspunkt leverer vi kun til adresser i Danmark. 

 

Kan jeg spore min pakke?

Vi leverer track&trace på alle varer sendt fra eget lagerhus. Har vi ikke varen på nærlager kan vi ikke garantere track&trace, men vi bestræber os på at overholde ovenstående leveringstider.

 

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse hvad gør jeg?

Hvis du mod forventning ikke har modtaget en ordrebekræftelse fra os, kan den være havnet i uønsket post. Skulle den heller ikke ligge her, kan du evt. have skrevet forkert mail i din ordre. Vi anbefaler at du i dette tilfælde kontakter os hurtigst muligt på: gift@consist.dk eller tlf. +45 73 70 25 64 mellem 9-15 på alle hverdage. 

 

Tilbyder I click & collect på jeres adresse?

Ja, du kan vælge af afhente din vare på vores adresse. Vælger du afhentning er der ingen fragtomkostninger. 

 

Hvilken valuta betaler jeg i?

Alle priser er opgivet i Danske Kroner (DKK) og vises med/uden moms afhængig af om der handles som privatperson eller som virksomhed.

 

Hvilke betalingsmetoder tilbyder I?

Vi tilbyder et udvalg af betalingsmetoder. Herunder Dankort, Visa Dankort, Mastercard, MobilePay. 

 

Kan jeg benytte mig af reklamationsret?

Af sundhedsbeskyttelses- og hygiejnemæssige årsager er det ikke muligt at returnere fødevarer og drikkevarer.

Ønsker du at benytte reklamationsret på non-food varer, har du op til 24 måneders reklamationsret. Pengene refunderes til det anvendte betalingsmiddel. Det er ikke muligt at få refusionen ind på et andet betalingsmiddel. Har man betalt med et gavekort, vil der blive udstedt et tilgodebevis på beløbet. 

Kontakt os på +45 73 70 25 64, for at få behandlet din reklamationsret.

 

Kan jeg fortryde mit køb?

Af sundhedsbeskyttelses- og hygiejnemæssige årsager er det ikke muligt at returnere fødevarer og drikkevarer.

Materielle varer kan byttes imod forevisning af din faktura, op til 14 dage efter modtagelsen. Ved modtagelse er der tale om den dato pakken er registreret som udleveret. 

Kontakt os på +45 73 70 25 64, for at få behandlet din fortrydelsesret.

 

Hvornår bliver jeg faktureret?

Du faktureres når din ordre afsendes fra lageret, og senest 3 dage efter ordren er afsendt.  

 

Yderligere spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på tlf. +45 73 70 25 64
eller mail gift@consist.dk, hvis du har yderligere spørgsmål eller kommentarer.